Група видань «Капбудівництво» – розпорядник власних друкованих та інтернет ресурсів пропонує найкращий вибір галузевих, спеціалізованих рекламоносіїв.
Розцінки на розміщення реклами:
Співробітники відділу реклами групи видань «Капбудівництво» — досвідчені та кваліфіковані фахівці, які прагнуть обрати найбільш ефективне рішення для конкретної рекламної кампанії.
Ми пропонуємо свої послуги з безкоштовного медіапланування – розробки найефективнішого шляху інвестування коштів у просування товарів чи послуг рекламодавця через наші журнали та власні інтернет-ресурси. При плануванні розміщення ми порекомендуємо рекламодавцю інструменти, що відповідають його маркетинговим цілям, стратегії, тактиці, а також бюджету. Ми знаємо, що рекламодавець, який працює в галузях нашої тематики, надає перевагу розміщенню своєї реклами переважно із залученням двох основних носіїв: традиційний — паперовий (журнали) та електронний (інтернет сайти). З погляду рекламодавців, у кожного з цих ресурсів є свої недоліки та переваги.
Пропонуємо ознайомитись із коротким аналізом видів розміщення реклами залежно від типу носія.
Традиційна преса сьогодні – це паперові газети та журнали. За століття використання читачі та рекламодавці звикли до них. Сильні та слабкі сторони традиційної преси досить добре вивчені.
Особливості розповсюдження реклами через спеціалізовані журнали:
- Важливим, з погляду рекламодавців, є наявність цільової аудиторії та її лояльність до реклами.
- Потенційні споживачі читають спеціалізовані журнали не з метою провести час, а для отримання систематизованих даних у вигляді оглядів, статистики, аналітики та тематичної рекламної інформації. Звідси у споживачів і висока якість сприйняття реклами.
- Журнальна реклама сприяє створенню позитивного іміджу компанії чи персони ефективніше, ніж інтернет звернення.
- Впізнаваність та імідж торгової марки серед цільової аудиторії журналів покращується та підтримується за рахунок можливості використання суто журнальних інструментів – розміщення інформації на обкладинках.
- Розміщення іміджевої реклами у журналах дає можливість демонстрації власної індивідуальності компанії чи персони.
- Реклама в журналах має більший час життя. Журнали читають місяцями, часто тримають роками. Понад 70% читачів повторно звертаються до прочитаного раніше номеру журналу.
- Цільова аудиторія журналу, як правило, зацікавлена в інформації на певні теми та сприймає грамотно підготовлену рекламу як корисний матеріал.
- У журналів дуже велика величина вторинної аудиторії, т.к. їх читають не лише ті, хто виписують чи купують уроздріб. Часто журнали повторно читає велику кількість співробітників та клієнтів компанії. Також журнали зазвичай проходять через багато рук, перебуваючи у приймальних ділових людей та чиновників, у холах офісних та офіційних закладів тощо.
- Рекламне оголошення, розміщене поруч із тематичним редакційним матеріалом, звісно, матиме більший ефект порівняно з банерною системою в інтернеті.
- Журнали повільно читаються, а отже, і ефект реклами «розтягнуть у часі». Щомісячні журнали мають від одного до декількох місяців.
- Через журнали можна досягати вужчих цільових груп, ніж через інтернет.
- Технологія друку журналу дозволяє виконувати спеціальні рекламні вставки, конверти, розкладки, багатосторінкові вкладки, голографію, звукові сторінки.
- З метою підвищення ефективності реклами, в журналах можна друкувати макети та матеріали на спеціальному папері, що відрізняється від паперу всього журналу.
- Журнальну рекламу можна роздрукувати та використовувати у вигляді листівок та плакатів для магазинів, роздавати або розсилати ці матеріали додатково. Це посилить ефект розміщення реклами у журналі.
Особливості розповсюдження реклами через інтернет:
Електронні джерела інформації мають низку якостей, що дозволяють задовольняти потреби рекламодавців, які не могли бути задоволені традиційною печаткою. У реклами в електронних виданнях також є свої недоліки та переваги.
- Інтернет забезпечують швидкість поширення інформації, що перевищує можливості навіть телебачення та радіо. Для розміщення новин на сайті може бути достатньо кількох хвилин. Завдяки цьому інформація надходить користувачам у реальному часі, незалежно від їхніх регіонів, від часових поясів.
- За потреби інформація в мережі може бути подана більш наочно, за рахунок використання відеозображення та звуку. — Наявність пошукової системи в електронних виданнях дає змогу швидко знаходити необхідну інформацію. Також полегшується робота з архівами видання – легко доступні.
- Фахівцями було відмічено, що після 3-4 показів оголошення одному відвідувачеві кількість відгуків на рекламу різко падає. Це явище отримало назву «згоряння банера» — «burn out of a banner».
- Існуюча складність з об’єктивним визначенням кількості користувачів, які побували на сторінці з рекламою, може бути пов’язана із застосуванням сучасних методів накрутки псевдовідвідувачів та різними махінаціями з лічильниками.
- За дослідженням Internet Advertising Bureau, рекламу в інтернеті схвалюють близько 60% споживачів, майже 30% проти неї не заперечують і близько 10% не приймають. Таким чином, близько 40% клієнтів інтернету не зацікавлені в отриманні реклами під час відвідин мережі.