В рамках Галузевої програми просування будівництва та оздоблення відбулася економічна місія представників бізнесу з перспективних ринків поза Європейського Союзу до Польщі.
НАЛАГОДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ — ОДИН З ПРІОРИТЕТІВ ЕКОНОМІЧНОЇ СПІВПРАЦІ СУЧАСНОГО СВІТУ!
31 січня–4 лютого 2022 року при підтримці Міністерства розвитку праці та технологій Республіки Польща, в рамках Галузевої програми просування будівництва та оздоблення відбулася економічна місія представників бізнесу з перспективних ринків поза Європейського Союзу до Польщі. Організатором заходу виступила компанія M Promotion International, що спеціалізується на просуванні польських підприємців у світі. Група видань «Капбудівництво» також була запрошена долучитись до місії.
Економічна місія — це чудова нагода для бізнесу, який має на меті розширювати географію партнерства. Такі зустрічі дають можливість ознайомитися зі специфікою та потребами ринку окремо взятої країни та встановити зв’язки з потенційними клієнтами та партнерами. Адже місія передбачає B2B-зустрічі, круглі столи, візити на виробничі майданчики та відвідування спеціалізованих виставок.
Протягом п’яти днів представники з Албанії, Білорусії, Ірану, Ізраїлю, Туреччини та України змогли побувати на виробничих підприємствах, зокрема Blachy Pruszyński у Соколові, KOSBUD у Дзековні та MIROX у Победзіській. Всі без винятку компанії радо зустрічали гостей, знайомили з історією створення виробництва, особливостями процесу виготовлення продукції та планами на майбутнє. Топ менеджери та інженери компаній намагались приділити кожному час, відповісти на всі запитання, що виникали в ході візиту делегації та розповісти цікаві факти про свій бізнес. Наприклад, у Польщі компанія «Прушиньскі» є провідним виробником металочерепиці та профнастилу, займаючи близько 30 % ринку і експортуючи свою продукцію більш ніж в 20 країн. Загалом це найбільша приватна компанія в Європі в галузі виробництва покрівельних і фасадних матеріалів з тонколистового металу з покриттям. Компанії належить найбільший завод в Європі з виробництва широкого асортименту покрівельних і фасадних матеріалів (переробляє понад 160 тис. тонн металу на рік).
KOSBUD — польський виробник систем теплоізоляції та облицювання фасадів, що працює на внутрішньому та зовнішньому ринках. Провідною продукцією компанії є штукатурки та фарби, що випускаються в широкій колірній гамі, а також облицювання фасадів, що імітують камінь, дошку та клінкер, що використовуються в системах зовнішньої теплоізоляції.
Традиції в поєднанні з сучасністю, надійністю та професіоналізмом — це найкоротша вітрина фабрики «Вікна та двері Mirox», виробника якісних вікон і дверей з ПВХ та алюмінію. Компанія Mirox була заснована в 1988 році і стала однією з перших у Великопольському воєводстві, яка розпочала виробництво вікон і дверей з ПВХ.
Крім того, була організована зустріч з представниками Польського будівельного кластеру, які надали вичерпну картину польської промисловості, умов її роботи та компаній, пов’язаних з кластером.
Своєрідним підсумком та приємним сюрпризом місії стало відвідування Міжнародного ярмарку будівництва та архітектури BUDMA 2022 у Познані. Це одна з найважливіших подій у будівельній галузі Польщі та Європи! Цьогоріч це був 30-й ярмарок, який знають і цінують підрядники, архітектори, представники торгівлі будівельними матеріалами, інвестори та забудовники. Чотири найбільші виставкові зали Познанського міжнародного ярмарку були наповнені будівельними новинками та ринковими прем’єрами, продуктами, які задають тенденції 2022 року.
Для організаторів поїздки це була унікальна можливість представити польських виробників будівельної галузі разом з їхньою продукцією в одному місці. Натомість учасники місії змогли стати частиною великого свята будівельної індустрії та відвідати виставку, де було представлено понад 350 компаній з 21 країни на загальній площі 36 000 м2. Адже BUDMA — це передусім презентація найновіших продуктів, технологій та послуг, представлених виробниками та дистриб’юторами майже з усієї будівельної галузі ЄС.
Окрім суто галузевих зустрічей, місія була також нагодою пропагувати польську культуру, історію та туристичні цінності країни. І хоча цей формат поїздки передбачав меншу кількість організованих зустрічей із представниками польських компаній, проте загалом п’ять днів місії створили зручну можливість як для спілкування з польськими компаніями, так і для живих дискусій між представниками бізнесів країн делегації.
Дякуємо компанії M Promotion International за таку чудову
нагоду знайомства з будівельною галуззю Польщі.